קנאביס משלוחים

מטופלים רבים במחלות ובעיות רפואיות שונות מכירים כבר את היתרונות הרבים של קנאביס רפואי וככל שהדרכים החוקיות להשיג אותו נפוצות וקלות יותר, אפשר להיעזר גם בצורות הפצה נוחות יותר למי שמתקשה לצאת מהבית. מטופלים כאלה יעדיפו קנאביס משלוחים עד הבית באישור רופא בלבד, על פי כל הנהלים והתקנות של משרד הבריאות. כאחד הספקים המורשים לספק מלאי קנאביס רפואי על שלל המוצרים המגוונים והיעילים שמפיקים ממנו עם THC או CBD, על פי המינון הנדרש והצורך של המטופלים, תוכלו לקבל גם אתם קנאביס במשלוח עד הבית על ידי צוות הנהגים המוסמכים שלנו שעברו הכשרה מיוחדת. השירות מובטח ואמין, המשלוחים נעשים בדיסקרטיות מלאה ותוך תיאום עם מוקד שירות זמין ומסור שעוקב אחר כל משלוח עד הגיעו לבית הלקוח.

חולים שזקוקים לקנאביס באספקה שוטפת הביתה

משלוחים מבתי מרקחת הפכו להיות סטנדרט שירותי נפוץ ורבים מנצלים זאת עקב מצבם והנוחות של השירות. אצל חולי קנאביס זה חיוני עוד יותר גם בגלל הדיסקרטיות הנדרשת, גם בגלל הביורוקרטיה שיש לעבור לפני שמציגים אישור רופא שהצריכה חוקית ולמטרות רפואיות וגם משום שחלק מהבעיות הרפואיות הן בוודאי כאלה שמונעות מאנשים לצאת מהבית ומקילות להעדיף קנאביס משלוחים עד הבית. מחלות כרוניות כמו קרוהן או מחלות זיהומים כמו איידס ובוודאי מחלות אונקולוגיות הן חלק מהסיבות שבגללן הרבה יותר נוח ויעיל לשלוח קנאביס הביתה ולהזמין במוקד שירות, חולי כאב כרוני חזק, מטופלים בעלי מוגבלות פיזית שמונעת מהם לצאת מהבית כמו טרשת נפוצה ופרקינסון, חולים סופניים וחולים שלוקים בהפרעה פוסט טראומטית שמתקשים לתפקד לפעמים מחוץ לבית. להם נוח יותר לקבל קנאביס באמצעות משלוחים והימנעות ממגע עם אנשים בחוץ.

כיצד זה מתבצע בפועל?

מרשמי קנאביס מטופלים אחרת מהמרשמים הרגילים, מסיבות מובנות. משום כך, נדרש פיקוח הדוק יותר על המרשמים ועל המטופלים שמזמינים אותם ולשם כך הוקם מוקד שירות של נציגות שמאיישות אותו בשעות העבודה ומטפלות בכל הזמנה מהרגע שהיא מגיעה באחד מאמצעי ההתקשרות שעומדים לרשותם של המטופלים בווצאפ או במייל, ועד שהנהגים השליחים מביאים להם את הקנאביס הביתה. המרשמים המאושרים על ידי רופא מועברים לרוקחים כדי להכין את המוצר ולאחר תשאול נדרש. המוקד עצמו משתדל לחסוך כמה שיותר מהביורוקרטיה ומהזמן שנדרש בעבר להמתין עד שההזמנות יהיו מוכנות כפי שהיה נהוג בעבר, מחשש לשימוש לא ראוי ולא חוקי.

קנאביס משלוחים עד הבית לנוחות המטופלים

משלוח תרופות עד הבית הוא תמיד רגיש יותר מכל משלוח אחר משום שמי שמביא הביתה תרופות כל כך חיוניות למצבים סופניים או כרוניים קשים מאוד יודע עד כמה גדולה האחריות שלו ולכן יעשה הכל על מנת להביא את המשלוח בזמן וללא עיכובים. נוסף על כך, הנהגים שמטפלים במרשמי קנאביס משלוחים הם נהגים שעברו הכשרה מיוחדת והסמכה ביטחונית על ידי משרד הבריאות של היחידה לקנאביס רפואי. לכן, יש לשלוח אישור מסירה מאושר על ידי רופא בווצאפ על מנת שייבדק ויאושר על ידי רוקח וכך תוכל נציגת השירות לטפל בו. בדרך כלל, המרשם מאושר ונשלח לבית המטופל בתוך שלושה ימי עסקים ורק בתיאום טלפוני מטעמים ברורים.

חיפוש

קטגוריות

שתפו

כתבות נוספות

מה ההבדל בין סאטיבה לאינדיקה

אינדיקה או סאטיבה? זאת השאלה

שני הזנים הכי בולטים בקנאביס הם סאטיבה ואינדיקה. המקור של שמות אלו נקבע במאה ה-18, אך כינוי זה נצרב בתודעה ונעשה בו שימוש רחב גם

מה זה THC

מה זה THC?

מה זה THC? מה עושה THC לגוף? מה השימושים הרפואיים ב- THC? האם חומר THC חוקי בישראל? מה הסיכונים בTHC? כמה זמן THC נשאר בגוף?

כפתורי שיתוף

Facebook
Whatsapp
Email
Telegram

פוסטים אחרונים

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

רוצים להישאר מעודכנים?

הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו