כאשר אומרים שמן קנאביס מתכוונים למעשה למיצוי של התפרחת של הצמח מהול בשמן צמחי. צורה זו של קנאביס רפואי מבטיח מיצוי מבוקר ומיטבי של המוצר בכדי לאפשר טיפול נכון ומתאים. לפניכם מידע חשוב ורלוונטי לפני נטילה של קנאביס רפואי שמן.

היתרונות של שימוש של קנאביס רפואי שמן:

קנאביס רפואי ניתן לנטילה בשלוש צורות- עישון, אידוי ושמן מתחת ללשון. לנטילת הקנאביס הרפואי בצורה של קנאביס רפואי שמן מספר יתרונות בולטים:

  1. מתאים לטווח רחב של אנשים מילדים ועד קשישים
  2. מאפשר נטילה דיסקרטית במקומות ציבוריים
  3. מתאים למי שלא מעוניין או שלא יכול לעשן את התפרחת ומאפשר נטילה של החומר עצמו בלבד ללא תוספת טבק
  4. ההשפעה נשארת לזמן ארוך יותר מאשר בצורות הנטילה האחרות
  5. מתאים למי שסובל מכאבים כרוניים, מחלות כרוניות וקשיים נפשיים.

מידע כללי על נטילת קנאביס רפואי שמן:

ישנם מספר סוגי שמנים וההבדלים העיקריים ביניהם הוא תכונות הזן ממנו הופק השמן ושיטת המיצוי שלו. את תמצית הפרח מחממים וזאת על מנת להפוך אותה לחומר פעיל, אותו מוהלים בשמן, לרוב שמן זית, על מנת לאפשר ספיגה קלה ויעילה בצורה שתגן על רירית הפה ובהתאמה אישית למינון הרצוי.

נטילת קנאביס רפואי בצורה של שמן הינה פשוטה ואפשרית בכל גיל והקפדה על מינון נכון ונטילה נכונה תבטיח שהתוצר יפעל בצורה יעילה ושתהיינה כמה שפחות תופעות לוואי. בראש ובראשונה יש לרכוש את השמן אך ורק עם מרשם רופא במקום מורשה למכירת מלאי קנאביס רפואי. יש ליטול אותו בפעם הראשונה מלווים באשם אשר סומכים עליו ולהיות ערים וערניים להשפעה ולתופעות הלוואי. את השמן מטפטפים מתחת ללשון והוא אינו נועד לבליעה אך טעמו מריר ויש להקפיד על צורת הנטילה על מנת להבטיח את יעילות הטיפול.

  1. לערבב היטב את הבקבוק לפני השימוש על מנת לרכז את החומרים הפעילים יחדיו.
  2. למלא את הטפטפת בשמן חדש על מנת להבטיח ריכוז במינון הנכון מהנטילה של המנה הראשונה.
  3. בכדי לספור את הטיפות בצורה נכונה מומלץ בפעמים הראשונות לטפטף את השמן לכפית ומשם לשפוך מתחת ללשון. במידה ויש אתכם אדם נוסף הוא יכול לטפטף ישירות מתחת ללשון שלכם בהתאם למספר הטיפות שרשום במרשם.
  4. להשאיר את השמן מתחת ללשון כדקה ולאחר מכן לבלוע את השאריות. יש לקחת בחשבון שיש לשמן טעם מריר אך לא למהר לשתות מיד לאחר הנטילה.
  5. לאחסן את הבקבוק במקום מוצל יבש וקריר עד לשימוש הבא וכמובן הרחק מהישג ידם של ילדים.

שמן קנאביס, בעיקר בפעמים הראשונים לנטילתו עלול לייצר תחושות לא מוכרות כגון- ריחוף, עייפות מוגברת ואף סחרחורת קלה. לכן חשוב ליטול אותו בהתחלה במקום בטוח, עם אדם נוסף, ולהתרגל אט אט להשפעה. נטילה של מינון נמוך בהתחלה תסייע לכם להתרגל לתופעות הלוואי ולהסתגל להשפעה וכך תוכלו להגדיל את המינון בהתאם לצורך בהתייעצות עם הרופא ובהתאם למרשם שלכם.

עוד חשוב לאחר נטילת קנאביס רפואי שמן:

  1. להקפיד על מנוחה של כשעה מכיוון שלוקח לשמן זמן להשפיע וייתכן שלא תרגישו את ההשפעה מיידית לאחר הנטילה
  2. להימנע מיציאה מהבית ושימוש במכשירים או ביצוע פעולות שדורשות ערנות
  3. להימצא בהשגחה
  4. לא לבצע פעולות פיסיות או גופניות

חיפוש

קטגוריות

שתפו

כתבות נוספות

מה ההבדל בין סאטיבה לאינדיקה

אינדיקה או סאטיבה? זאת השאלה

שני הזנים הכי בולטים בקנאביס הם סאטיבה ואינדיקה. המקור של שמות אלו נקבע במאה ה-18, אך כינוי זה נצרב בתודעה ונעשה בו שימוש רחב גם

מה זה THC

מה זה THC?

מה זה THC? מה עושה THC לגוף? מה השימושים הרפואיים ב- THC? האם חומר THC חוקי בישראל? מה הסיכונים בTHC? כמה זמן THC נשאר בגוף?

כפתורי שיתוף

Facebook
Whatsapp
Email
Telegram

פוסטים אחרונים

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

רוצים להישאר מעודכנים?

הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו