קיבלתם את הרישיון לשימוש בקנאביס הרפואי, הרופא הפיק מרשם המותאם לכם, הזמנתם את הקנאביס הרפואי דרך GreenPharma והנה תוך 3 ימי עסקים הקנאביס הרפואי סוף סוף אצלכם.
נדמה שהתהליך הושלם ואמנם עכשיו עולה השאלה- אז מה אני בעצם עושה עם הקנאביס הרפואי שלי עכשיו? איפה אני שם/שמה אותו? לכמה זמן הוא בתוקף?
הכנו לכם מדריך אחסון לקנאביס רפואי שיעשה סדר בדברים.

כמו הרבה תרופות אחרות, הדרך הטובה ביותר לאחסן קנאביס רפואי היא במקום קריר וחשוך, רחוק מהישג ידם של ילדים ובע"ח ובמקום דיסקרטי (למניעת גניבות). בנוסף לכך, הקנאביס הוא מוצר אורגני, מה שהופך אותו לרגיש ללחות או יובש, אור וטמפרטורות קיצון.

אחסון קנאביס רפואי בתפרחת

מומלץ לשמור את תפרחת הקנאביס הרפואי בטמפ' שבין 10 ל18 מעלות צלזיוס.
יש שממליצים לשמור תפרחת במקרר או אפילו במקפיא.

מרבית סוגי העובש מופיעים ו"משגשגים"בטמפ' שבין 25 ל30 מעלות צלזיוס ולכן נשמור את הקנאביס הרפואי בטמפ' נמוכה יותר מזו.
בנוסף לכך, בקנאביס נמצאות "טריכומות" – קריסטלי השרף הקטנים והדביקים המכסים את פרחי הקנאביס ומכילים ריכוז גבוה במיוחד של קנבינואידים – החומרים הפעילים בקנאביס. בטריכומות יש אחוז גבוה של מים והקפאה שלהם תפגע בהן ובפרח, כך שגם טמפ' נמוכה מדי תפגע בקנאביס הרפואי.
ניתן לאחסן את הקנאביס הרפואי בתוך צנצנת זכוכית או פלסטיק אטומה ככל האפשר במקום קריר ויבש כדוגמאת ארון פנימי או מקרר עם לחות נמוכה. ניתן להוסיף פיסת נייר לספיגת הלחות. מומלץ לפתוח את הצנצנת לאוורור פעם ביום.

מומלץ להמעיט כמה שניתן את החשיפה לאור.
חשיפה של תפרחת הקנאביס הרפואי לקרני UV גורמת לפגיעה לתפרחת ולירידה באפקטיביות הרפואית במהלך הזמן. מומלץ לשמור את הקנאביס הרפואי במקום חשוך כמו קופסה או צנצנת אטומה וכהה.

מומלץ לאחסן את הקנאביס הרפואי במקום שאינו לח מדי, אך גם לא יבש מדי – רמת הלחות המומלצת לשימור ארוך טווח היא בין 59 ל-63 אחוזי לחות.
לחות יכולה לגרום להתפתחות של עובש על תפרחת הקנאביס הרפואי. העובש יהרוג את הפרחים ויפחית את טעמם והשפעתם כמעט לחלוטין וסוגי עובש מסויימים אף עלולים להיות רעילים.

מומלץ להימנע מאחסון הקנאביס הרפואי בשקיות פלסטיק.
שקיות פלסטיק אינן שומרות על לחות אחידה ואינן חסינות לקרינת UV וחום. על השקית אף מצטבר חשמל סטטי כתוצאה משפשוף בתור כיס הבגד. חשמל זה שובר את הטריכומות בפרחים ופוגע באיכותם.

מומלץ לא לאחסן את הקנאביס הרפואי במיכלי עץ.
עץ הוא חומר שסופג לחות. בנוסף, מיכלי עץ ספוגים לרוב בשמן שעשוי לפגוע בטעמו של הקנאביס.

אחסון קנאביס רפואי בשמן
מומלץ לאחסן את שמן הקנאביס הרפואי במקום חשוך וקריר כמו ארון ובמיכל סגור היטב על מנת למנוע כניסה של לחות.

  • לאחר אחסון ממושך יש לנער לפני שימוש.
  • אין לשמור את שמן הקנאביס הרפואי במקפיא!

בנוסף להמלצות במאמר זה, חשוב לקרוא בעיון את העלון המצורף לאריזה של מוצרי הקנאביס שברשותכם.

חיפוש

קטגוריות

שתפו

כתבות נוספות

מה ההבדל בין סאטיבה לאינדיקה

אינדיקה או סאטיבה? זאת השאלה

שני הזנים הכי בולטים בקנאביס הם סאטיבה ואינדיקה. המקור של שמות אלו נקבע במאה ה-18, אך כינוי זה נצרב בתודעה ונעשה בו שימוש רחב גם

מה זה THC

מה זה THC?

מה זה THC? מה עושה THC לגוף? מה השימושים הרפואיים ב- THC? האם חומר THC חוקי בישראל? מה הסיכונים בTHC? כמה זמן THC נשאר בגוף?

כפתורי שיתוף

Facebook
Whatsapp
Email
Telegram

פוסטים אחרונים

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

רוצים להישאר מעודכנים?

הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו